شناسه خبر: 49458 منتشر شده در مورخ: 1397/2/22 ساعت: 09:32 گروه: اخبار  
مسعود بصیری:

جهاد رسانه ای، انعکاس دغدغه اقتصادی رهبر انقلاب و وحدت رسانه ها از اولویت های بسیج رسانه است

مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: در نظر داریم رابطه بیشتر و بهتری میان سازمان بسیج رسانه و صاحبان کالا برقرار شود،در همین راستا در سال جاری خبرنگاران و مدیران رسانه‌ای سازمان از کارخانجات و واحدهای تولیدی بازدید خواهند داشت.

جهاد رسانه ای، انعکاس دغدغه اقتصادی رهبر انقلاب و وحدت رسانه ها از اولویت های بسیج رسانه است

به گزارش بسیج رسانه ،مسعود بصیری، مسئول سازمان بسیج رسانه، در گفتگو با خبرگزاری بسیج پرس در مورد عملکرد این سازمان در سال ۹۶ اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه در سال گذشته موفق شد تا سومین دوره جشنواره ابوذر را برگزار کند. بیش از ۱۴ هزار اثر از سراسر کشور به این جشنواره ارسال شد که در نوع خود بی‌سابقه بود. در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، به بهترین آثار در حوزه‌های تیتر، خبر، عکس و گزارش جایزه اهدا شد و از صاحبان اثر تقدیر به عمل آمد.



 وی افزود: از دیگر برنامه‌هایی که در سال گذشته توسط این سازمان انجام شد می‌توان به المپیاد لیگ مسابقات ورزشی برای خبرنگاران اشاره کرد. همچنین طرحی توسط گروه‌های جهادی این سازمان به نام «پنجشنبه‌های عاشقی» در روزهای پنجشنبه سال ۹۶ برگزار شد که در این طرح، گروه‌های جهادی جهت کمک رسانی در مناطق محروم حضور پیدا کردند. برای حضور در مناطق زلزله زده کرمان و کرمانشاه نیز گروه‌هایی از طریق این سازمان اعزام شدند و توانستند نقش خوبی را در این مناطق ایفا کنند.



مسئول سازمان بسیج رسانه خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ بیش از ۵۰۰ نفر از استان‌های مختلف به دفاتر رسانه‌ای سازمان در تهران مراجعه داشتند و ۹۰ هزار ساعت دوره آموزش سواد رسانه‌ای برای آن‌ها برگزار شد.



 وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به شعار سال ۹۷، مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، چه برنامه‌هایی در دستور کار این سازمان است؛ ابراز داشت: یکی از طرح‌های سازمان بسیج رسانه در این راستا، طرح «شهید ارغوانی» است که در واقع پیوندی بین رسانه‌ها و تولیدکنندگان داخلی در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و کالایی است. همچنین، در میان بسیج رسانه و بسیج کارگری و اصناف تفاهم‌نامه‌هایی امضا شده است و باید از تمام ظرفیت‌های تبلیغاتی اعم از فضاهای رسانه‌ای، بیلبوردهای شهری و روزنامه‌های کثیرالانتشار در جهت تبلیغ و معرفی کالاهای ایرانی استفاده کرد.


 بصیری خاطرنشان کرد: در نظر داریم رابطه بیشتر و بهتری میان سازمان بسیج رسانه و صاحبان کالا برقرار شود. در همین راستا در سال جاری خبرنگاران و مدیران رسانه‌ای سازمان از کارخانجات و واحدهای تولیدی بازدید خواهند داشت. برگزاری نشست‌های مطبوعاتی و رسانه‌ای صاحبان کالا سبب بهبود روند تبلیغات رسانه‌ای در موضوع حمایت از کالای ایرانی خواهد شد، زیرا معتقدیم که اگر اصحاب رسانه از کالای با کیفیت ایرانی استفاده کنند بر قلم و نوشته‌های خود از حمایت کالای ایرانی مطالب بیشتری خواهند نوشت.



وی در پایان و در مورد ارتباط سازمان بسیج رسانه با صداوسیما و سازمان‌های مرتبط در این حوزه اذعان داشت: رایزنی‌های خوبی با بسیج رسانه ملی و دیگر سازمان‌ها انجام شده است که امیدواریم به نتایج مطلوبی برسیم

 

 

 

 

    google-buzz twitter digg facebook linkedin
نظرات بینندگان
نظر شما
نام: ایمیل:
نظر:
کد امنیتی:
captcha
Page Generated in 0.0389 sec