رفتن به محتوای اصلی

اصحاب رسانه گیلان در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد سهیم می‌شوند

1401/06/13

رئیس بسیج رسانه گیلان از زمینه‌سازی جهت مشارکت اصحاب رسانه گیلان در آزادسازی زندانیان جرایم نقدی خبر داد و گفت: بسیج رسانه استان با ایجاد پویش «نذر آزادی» بستر گلریزان یک ماهه اصحاب رسانه را فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی بسیج رسان گیلان، «مهدی پارسا» امروز(شنبه 13 شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زمینه لازم جهت مشارکت اصحاب رسانه گیلان در آزادسازی زندانیان جرایم نقدی فراهم شده و بر همین اساس بسیج رسانه استان گیلان با ایجاد پویش «نذر آزادی» بستر گلریزان یک ماهه اصحاب رسانه را ایجاد کرده است.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان راه‌های مشارکت اصحاب رسانه در این پویش را هم تشریح کرد و ابراز داشت: خبرنگاران، اصحاب رسانه و همه خیران و نیکوکاران علاقمند شرکت در پویش نذر آزادی می‌توانند مبالغ نقدی خود را به شماره ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۲۲۳۰۱ به نام گروه جهادی شهدای رسانه واریز کنند.

پارسا با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه و خیران استان گیلان همواره در امور خیریه مشارکت فعالی داشته‌اند تصریح کرد: پر واضح است که اصحاب رسانه و خبرنگاران سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی محسوب می‌شوند و در فعالیت‌های جهادی و فرهنگ‌سازی برای این امر حضور فعالی داشته و دارند.

وی مشارکت در آزادسازی زندانیان جرایم نقدی توسط اصحاب رسانه به نیابت از زیارت امام حسین(علیه السلام) در اربعین را حرکتی ارزشمند توصیف کرد و یادآور شد: فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن فرهنگ جهادی در سطح جامعه یکی از ویژگی‌های برتر و شاخص اصحاب رسانه محسوب می‌شود.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان شیوع ویروس کرونا و مشکلات و فشارهای اقتصادی که به این جهت به قشرهای مختلف مردم وارد شده است را هم متذکر شد و خاطرنشان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان به لحاظ مادی جزو اقشار پردرآمد محسوب نمی‌شوند اما با تمام این و با اندک درآمد خود درصدد باز کردن مسیر آزادی زندانیان هستند.