رفتن به محتوای اصلی

بازدید جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در بسیج اقشار از دفتر خبرگزاری شبستان در یزد

1401/09/06

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در بسیج اقشار و رئیس بسیج رسانه از دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در یزد بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار شبستان از یزد، در مراسمی حمیدرضا محدث، جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در بسیج اقشار و محمد پارسائیان، رئیس بسیج رسانه استان یزد از دفتر خبرگزاری شبستان در یزد بازدید کردند.

 

محدث در این بازدید با اشاره به نقش رسانه ها در جامعه امروزی گفت: جنگ امروز جنگ ترکیبی است که رسانه ها به خوبی می توانند در این عرصه نقش آفرینی کنند و اگر رسانه در این میدان نقش خود را به خوبی ایفا نکنند شاهد هجوم رسانه های بیگانه و دشمن در تفکر و عقیده عموم جامعه خواهیم بود.

 

وی افزود: امروز رسانه های ما در حالت پدافندی قرار دارند در صورتی که بایستی نقش آنها آفندی و در حالت حمله باشد زیرا ابتکار عمل از ما گرفته می شود و هرچه خواستند به ما القا می کنند که نمونه آن را در جریانات اخیر شاهد هستیم.

 

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در بسیج اقشار ادامه داد: نقش خبرگزاری های فرهنگی همچون شبستان در عرصه های فرهنگی بسیار مهم و قابل توجه است زیرا در صورتی که در عرصه فرهنگی و مذهبی با قدرت ورود کنند شاهد اثرگذاری کمتر بیگانگان و دشمنان در جاامعه خواهیم بود و اقشار مختلف مردم نیز می توانند با تبیین ارزش های انقلاب در مسیر توسعه و پیشرفت جامعه گام بردارند.

 

Image removed.

 

سید ضیا میررحیمی مدیرنمایندگی خبرگزاری شبستان در یزد در این مراسم گفت: ماموریت شبستان در حوزه فرهنگ و مذهب به ویژه فعالیت های مساجد در سطح کشور است که در استان یزد نیز این ماموریت در بخش های مختلف دنبال می شود.

 

وی افزود: اگر امروز شاهد کم رنگ شدن نقش فرهنگ در جامعه هستیم به این دلیل است که نقش رسانه های این حوزه را کمتر مورد توجه قرار داده ایم و در صورتی می توانیم موفق عمل کنیم که به حوزه رسانه های فرهنگی بیشتر توجه کنیم.

 

مدیرنمایندگی خبرگزاری شبستان در یزد بیان کرد: امروز نقش رسانه ها به ویژه رسانه های فرهنگی در جهت تبیین آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است و اگر این نقش مورد توجه قرار نگیرد به مراتب ضربه های سهمگین تری از سوی دشمنان بر ما وارد می شود.

 

Image removed.

 

در این مراسم که محسن رستگاری سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز حضور داشت از تلاش های سید ضیا میررحیمی مدیرنمایندگی خبرگزاری شبستان در استان یزد قدردانی شد.