رفتن به محتوای اصلی

ببانیه سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان درخصوص حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

1402/10/13

در پی حادثه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان،سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان ، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر چهره زشت و کریه دشمنان قسم خورده ایران و اسلام و ایادی منحرف از اسلام ناب محمدی به خون فرزندان این ملت آغشته شد و چهره پلید خود را نمایان تر ساخت.

حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار سلیمانی، نشانه درماندگی،کوچکی و حقارت دشمنان و صهیونیست‌های جنایتکار است که حتی از زائران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هراس دارند.

شهید سلیمانی نماد مقاومت بود ، حمله دشمنانه در محدوده گلزار شهدای کرمان وحدت مردم ایران و جبهه مقاومت را استحکام خواهد بخشید و هیچ گاه دشمنان این مرز و بوم و ایادی آنها به اهداف پلید خود نخواهند رسید.

همانگونه که شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تاکید نمود ملت ایران، ملت شهادت است و با تمام توان خود از آرمان های مقدس نظام اسلامی دفاع می‌کند و تحرکات آنان نمی‌تواند خللی در عزم و اراده ملت در راه تحقق آرمان‌های مقدس اسلام وارد کند.

سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان ضمن محکومیت جنایت کوردلانه در گلزار شهدای کرمان، شهادت تعدادی از هموطنان عزیز را در این حادثه تروریستی تسلیت و تهنیت عرض نموده؛ برای شهدای این حادثه تروریستی علو درجات، برای بازماندگان آنان صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل را از خداوند متعال خواستار است.