رفتن به محتوای اصلی

بسیج رسانه استان گیلان به خوبی به وظایف خود در عرصه رسانه عمل می‌کند

1401/05/08

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه بسیج رسانه استان گیلان به خوبی به وظایف خود در عرصه رسانه عمل می‌کند، گفت: تعامل میان اصحاب رسانه منجر به بازگویی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به تمام اقشار مردم در کشور می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه گیلان، سردار «محمد عبدالله‌پور» در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، ضمن خیر مقدم به مسئولان بسیج رسانه کشور اظهار کرد: یکی از وظایف رسانه‌های داخلی این است که هجمه‌ها و توطئه‌های رسانه‌ای دشمنان را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه استان گیلان به خوبی به وظایف خود در عرصه رسانه عمل می‌کند، گفت: همواره به مسئولان بسیج رسانه استان گوشزد کرده‌ام که بستر مناسبی را برای تعاملات رسانه‌های استان با هر گرایشی با یکدیگر فراهم کنند که این امر در گیلان محقق شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به بازگویی خدمات جمهوری اسلامی برای مردم و نسل سوم و چهارم انقلاب افزود: تعامل میان اصحاب رسانه منجر به بازگویی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به تمام اقشار مردم در کشور می‌شود.

عبدالله‌پور با بیان اینکه استفاده از بسیج می‌تواند بسیاری از بحران‌های موجود در جامعه را برطرف کند، گفت: بسیج عصاره مردم است و در این خصوص به ویژه در حوزه رسانه باید یک ساختار سازی مناسب انجام شود زیرا جنگ امروز جنگ روایت‌ها است.