رفتن به محتوای اصلی

دکتر مهدی پارسا؛ ریاست سازمان بسیج رسانه استان گیلان:رویداد چندرسانه‌ای «روایت قدس ۴» به مناسبت روز جهانی قدس در گیلان برگزار می شود

1403/01/16

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان:

رویداد چندرسانه‌ای «روایت قدس ۴» به مناسبت روز جهانی قدس در گیلان برگزار می شود

دکتر مهدی پارسا رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در جمع خبرنگاران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات افزود: روز قدس نماد اتحاد مسلمانان است. وی با تاکید بر اینکه این روز مهم برای مسلمانان زمینه ای برای آگاهی بخشی در حمایت از مردم مظلوم فراهم می کند اظهار داشت: انتخاب روز جهانی قدس که از سوی بنیانگذار انقلاب جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت راهکاری برای ایجاد اتحاد و انسجام در برابر دشمنان است.

رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه اعلام حمایت گسترده مسلمانان از مردم فلسطین نشان می دهد که جهان اسلام تا چه اندازه در برابر دشمنان هوشیار و آگاه هستند، گفت: حمایت گسترده از چنین روزی موضوع فلسطین را زنده نگه می دارد و آن را اولویت یک جهان اسلام قرار می دهد.
مهدی پارسا با اشاره به اینکه سازمان بسیج رسانه استان گیلان با همکاری جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان گیلان برای چهارمین بار رویداد چندرسانه‌ای روایت قدس ۴ را برگزار می کند. وی با بیان این که این رویداد در ۲ بخش اجرا خواهد شد، گفت: مسابقه مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب «طوفان الاقصی؛ جهان جدید؛ جهان بدون صهیونیسم»و مسابقه تیتر برتر و عکس برتر (رسانه‌های مجوز دار مکتوب و مجازی) از بخش های طراحی شده «رویداد چندرسانه‌ای روایت قدس ۴» هستند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در بخش مسابقه کتابخوانی - پیامکی با کنار هم قراردادن عدد گزینه درست از سئوال اول تا چهارم از چپ به راست و پیامک آن عدد ۴ رقمی به شماره ۳۰۰۰۵۰۶۳۱۳ در مسابقه شرکت نمایند. وی در مورد شرکت در سایر بخش ها افزود: در بخش تیتر و عکس نیز باید لینک مطلب منتشر شده در رسانه های را به شماره سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۰۶۳۱۳ ارسال نمایند.
-----------------------------------