رفتن به محتوای اصلی

دشمن درصدد نفوذ به کشور با ایجاد شبهه‌های فراوان است

1401/06/06

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه اصحاب رسانه استان امروز با دستان خالی در برابر جنگ رسانه‌ای ایستاده‌اند، گفت: دشمن درصدد نفوذ به کشور با ایجاد شبهه‌های فراوان است.

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه گیلان، «مهدی پارسا» روز (شنبه، ۵ شهریور) در نشست هم‌اندیشی دستیار رسانه‌ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور با خبرنگاران که در سازمان اقشار بسیج سپاه قدس گیلان برگزار شد اظهار داشت: با توجه به فعالیت بسیج در رده‌های مختلف در استان گیلان، بسیج رسانه در سال ۱۳۹۲ به عنوان آخرین قشری بود که در سپاه قدس گیلان راه‌اندازی شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه وی از زمان تشکیل بسیج رسانه سومین مسئول این نهاد به شمار می رود تصریح کرد: در مدت سه سال و نیمی که در این مسئولیت هستم رده‌های بسیج رسانه را از هشت رده به ۱۴ رده رساندیم.   

پارسا افزایش رده‌های بسیج رسانه در دیگر شهرستانهای استان گیلان را به عنوان یک هدف مورد تاکید قرار داد و گفت: با این کار می‌توانیم از ظرفیت خبرنگاران در شهرستانهای مختلف استان گیلان به شکل بهینه استفاده کنیم.

وی دو رویکرد و رسالت اصلی بسیج رسانه را برشمرد و اضافه کرد: تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای یکی از این اهداف است که با همت دوستان هم اینک در داخل این جبهه قرار داریم و تلاش می‌کنیم تا دامنه آن را بیش از پیش گسترش دهیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه امروزه هجمه‌ها و توپخانه رسانه‌ای دشمن لحظه‌ای بیکار ننشسته است ادامه داد: در جنگ تحمیلی با دستان خالی در برابر ابرقدرت‌های استکباری ایستادیم و از آن دوران رو سفید بیرون آمدیم بنابراین در حوزه رسانه هم تمام تلاش خود را برای مبارزه با دشمن خواهیم داشت.

پارسا جنگ امروز را جنگ روایت‌ها خواند و با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم به این نکته مهم تاکید ویژه دارند اذعان کرد: دشمن هجمه‌های زیادی را علیه انقلام و نظام شروع کرده و درصدد نفوذ به کشور با ایجاد شبهه‌های فراوان است.

وی با تاکید بر اینکه امروز اصحاب رسانه استان گیلان امروز با دستان خالی در برابر جنگ رسانه‌ای استکبار ایستادگی می‌کنند یادآور شد: ۸۵ درصد خبرنگاران گیلانی در ذیل سازمان بسیج رسانه هستند و با مسئولان استانی تعامل بسیار خوبی دارند.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان خاطرنشان کرد: در استان گیلان ۴۴۴ رسانه و ۱۴ دفتر خبرگزاری فعالیت می‌کنند و این آمار نشان دهنده اهمیت رسانه در استان گیلان است همچنین این استان در حوزه جشنواره رسانه‌ای ابوذر نیز بیشترین مشارکت را دارد.