رفتن به محتوای اصلی

مهدی شاد در دیدار با معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خراسان: سرمایه‌ی حوزه علمیه، نیروی انسانی مستعد جهت نقش‌آفرینی در حوزه رسانه است

1401/05/26

ارتباط رسانه‌ی حوزه علمیه خراسان، با سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در عرصه‌های تسهیل‌گری، قوت می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، مهدی شاد مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین عیسی‌نژاد معاون فرهنگی تبلیغی و مدیر مرکز ارتباطات و رسانه حوزه علمیه خراسان بر اهمیت حضور اندیشه‌ی حوزوی در رسانه، تأکید کرد.

مدیر رسانه و ارتباطات حوزه علمیه خراسان، با بیان اینکه صاحبان اندیشه در حوزه‌های علمیه بسیار هستند، خاطرنشان کرد: ارتباط صاحب‌نظران با بدنه‌ی رسانه‌ای کشور، یکی از موضوعاتی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین عیسی‌نژاد با اشاره به فعالیت رسانه‌ای طلاب در فضای مجازی، اظهار کرد: حضور و نقش‌پذیری حوزویان، می‌تواند ثمرات قابل‌توجهی را در عرصه‌ی جنگ رسانه ایفا کند، و بسیج رسانه در این زمینه می‌تواند، هم‌افزایی لازم را به وجود آورد.

فرصت ایجاد تسهیل‌گری رسانه‌ای برای حوزویان

مهدی شاد نیز در ادامه‌ی این جلسه با اشاره به جنگ روایت‌ها، گفت: حضورِ شخص رسانه‌ها و تربیت نیروی توانمند در این عرصه، می‌تواند روایت‌گری در رسانه را قوت ببخشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با تمرکز بر ایجاد تسهیل‌گری رسانه‌ای برای حوزویان، هم‌افزایی در این زمینه با حوزه‌ی علمیه خراسان را، یکی از الزامات تربیت نیروی توانمند برشمرد.

شاد در پایان به برگزاری جشنواره ابوذر اشاره و ابراز کرد: حمایت و اعتباربخشی به قلم نویسندگان، یکی از اقدامات بسیج رسانه می‌باشد که در قالب برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر به‌صورت محلی و کشوری، رقم خورده است.