رفتن به محتوای اصلی

مهدی شاد در قرارگاه رسانه خراسان رضوی گفت: روایت خدمت و میزبانی نقش مهمی در بازنمایی سیمای مشهد رضوی دارد

1401/06/30

پنجمین قرارگاه رسانه سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد معاون استاندار ، جناب آقای داوری فرماندار مشهد، دکتر رجبی مدیرکل اداره صنعت معدن و تجارت، حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح رییس سازمان تبلیغات اسلامی مشهد مقدس و جناب آقای نصرپور مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، پنجمین قرارگاه رسانه‌ای سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد معاون استاندار، جناب آقای داوری فرماندار مشهد، دکتر رجبی مدیرکل اداره صنعت معدن و تجارت استان، حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح رییس سازمان تبلیغات اسلامی مشهد و آقای محسن نصرپور مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی با هدف هماهنگی اطلاع‌رسانی مسائل میزبانی دهه آخر صفر برگزار شد.

مهدی شاد مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ضمن تشکر از حضور مدیران رسانه و مسئولین حاضر در جلسه، روایت خدمت و میزبانی را فرصت بی بدیلی برای بازنمایی سیمای مشهد دانست و گفت: تلاش های میدانی و بازتاب خدمات صورت گرفته در کنار اطلاع‌رسانی ظرفیت‌ها به زوار می‌تواند نقطه اوج هویت رضوی این شهر باشد.

وی افزود: ضمن آسیب‌شناسی نوع مدیریت استقبال از زائرین در نوروز، لازم است در حوزه اسکان، نظارت و ظرفیت‌های ایجاد شده در شهر مشهد اطلاع‌رسانی گسترده در سطح ملی صورت گیرد.

جناب آقای داوری فرماندار مشهد هم در این دیدار بر لزوم ارتباط مستمر به نهادهای اجرایی و رسانه‌ها تاکید و افزود: جهت رفاه حال زائرین اقدامات بی‌نظیری به نسبت سنوات گذشته صورت پذیرفته است اما از رسانه‌ها تقاضا داریم زبان مردم بوده و چالش‌های موجود را با فوریت به مسئولین منتقل کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد معاون استاندار خراسان رضوی هم در این دیدار گفت: در حوزه اسکان بیش از ششصد هزار نفر اسکان در هر شب سازماندهی شده است که می‌تواند بخش عمده‌ای از نگرانی را مرتفع کند.

وی در ادامه گفت: لازم است رسانه‌ها با پرداختن به پویش هم محله امام رضا علیه السلام ظرفیت مردمی را به سمت تقویت فرهنگی میزبانی هدایت کنند.