رفتن به محتوای اصلی

مهدی شاد: همچنان در روایت اول و واکنش سریع ضعف داریم

1401/07/28

قرارگاه رسانه ای سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با حضور مدیرکل اداره اطلاعات خراسان رضوی و بیست و سه مدیر رسانه استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، ششمین قرارگاه رسانه سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با حضور آقای دکتر شفیعی مدیر کل اداره اطلاعات خراسان رضوی، جناب آقای حسین زاده مدیر کل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و بیست و سه مدیر رسانه استان با هدف آسیب شناسی اقدامات مشترک در حوادث اخیر برگزار شد.

مهدی شاد، رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در این جلسه گفت: همچنان در روایت دست اول رویدادهای حساس  ضعف داریم و فرآیندهای هماهنگ کننده برای تولید و انتشار محصول زمان بر است.

شاد گفت: رسانه های بیگانه بدون محدودیت های حرفه ای و اخلاقی اقدام به برچسب زنی به رویدادهای چالش برانگیز می کنند و این باعث می شود اولین روایت در ذهن مخاطب تثبیت شود. حال آنکه ما در بستر سازی برای رسانه ها جهت روایت ضعف اساسی داریم.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در ادامه بر لزوم ایجاد بستر برای گفت و گو تاکید کرد و گفت: رسانه ها باید تمام تلاش خود را برای انعکاس حرف مردم به حاکمیت انجام دهند. اگر این هدف توسط رسانه های انقلاب اسلامی صورت نگیرد باید شاهد موج سیاه نمایی و انحرافات رسانه بیگانه باشیم.

دکتر شفیعی مدیرکل اداره اطلاعات استان هم در این دیدار ضمن تشریح و بیان تحلیل نسبت به وقایع رخ داده، گفت: رسانه ها در حوزه تبیین مسائل انقلاب اسلامی باید تلاش مضاعفی داشته باشند و اداره اطلاعات استان برای تحقق این هدف آماده همکاری و هماهنگی بیشتری نسبت به گذشته است.