رفتن به محتوای اصلی

مسابقات فوتسال جام قلم در قزوین برگزار می‌شود

1401/04/07

رییس بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری مسابقات فوتسال اهالی رسانه این استان به مناسب ۱۴ تیرماه روز قلم خبر داد.

محمد کشاورز روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات به نام شهید رضا طاهرخانی شهید شاخص بسیج رسانه استان در سال جاری مزین شده است.

وی یادآورشد: برای این دوره از مسابقات آیین نامه نحوه برگزاری و فرم های ثبت نام تهیه شده که در اختیار سرپرستان تیم ها برای تکمیل و شرکت در مسابقات قرار می گیرد.

این مسوول اضافه کرد: شرکت حدود هشت تیم در این رقابت ها پیش بینی و محل برگزاری مسابقات و تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب آن طی دو یا سه روز اندیشیده شده است.

وی گفت: این رقابت ها به صورت تک حذفی با ۲۰ بازی برگزار می شود و تمهیدات ویژه ای برای اهالی رسانه استان در نظر گرفته شده است مثلا اگر یک فرد رسانه ای توان شرکت در این رقابت ها را نداشته باشد می تواند یکی از اعضای درجه یک خانواده خود را در این رقابت ها ثبت نام کند.

کشاورز افزود: هر تیم شامل پنج بازیکن اصلی، سه نفر ذخیره و یک نفر مربی و بازیکن است که باید مشخصات و اسامی آنها توسط سرپرستان تیم ها در فرم مربوط تکمیل شده و به سازمان بسیج رسانه ارسال شود.

وی گفت: ارایه معرفی نامه رسمی با کد بیمه ورزشی برای شرکت کنندگان در این رقابت ها الزامی است و از تیم های شرکت کننده نیز مبلغ پنج میلیون ریال ورودی دریافت خواهد شد.

رییس بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به جوایز این رقابت ها، گفت:در پایان این رقابت ها به تیم اول ۲۵ میلیون ریال، تیم دوم ۲۰ میلیون ریال و تیم سوم ۱۵ میلیون ریال  جایزه نقدی به علاوه نشان و تندیس ویژه حضور در مسابقات اهدا خواهد شد.

کشاورز اضافه کرد: هدف اصلی برگزاری این رقابت ها ایجاد شور و نشاط و بالا بردن سطح رفاقت، همدلی و اتحاد میان اهالی رسانه و خبرنگاران استان است تا با همدلی و هماهنگی بیشتر برای حل مشکلات جامعه تلاش کنند.

وی با تقدیر از دستگاه های اجرایی همکاری کننده در برگزاری این مسابقات، گفت: این مسابقات با مساعدت و پشتیبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود که باید از همکاری و همراهی صورت گرفته در این زمینه قدردانی کنیم.