رفتن به محتوای اصلی

تجلیل ویژه از حجت‌الاسلام والمسلمین محدثی در جشنواره ابوذر + عکس

1402/12/18

در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم از حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ جواد محدثی به عنوان «استاد پیشکسوت عرصه قلم و رسانه» با حضور سردار کبیری پور جانشین فرماندهی سپاه استان قم تجلیل ویژه به عمل آمد.

در متن تجلیل نامه استاد محدثی آمده است:

«تجلیل نامه»

در تاریخ مبارزات علیه طاغوت، ساواک بیش از هر چیزی از منبر و خطابه می‌هراسید. هر چه امام روح‌الله و سربازانش به پیروزی نزدیک می شدند، مخالفت دستگاه ستمشاهی با پیام و پیام‌رسانی شدت می‌یافت و در برابر نامه، نوشته، یادداشت و هر آنچه بوی روشنگری می‌داد، سخت می‌ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ جواد محدثی از آن دسته است که پیش از پیروزی انقلاب ممنوع المنبر شده و هم به جرم تنویر افکار عمومی محبوس طاغوت گشت. دانش آموخته مدرسه حقانی قم و شاگرد ممتاز قلم حوزه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب، میدان تبلیغ را وسعت بخشید و زندگی‌اش را بیش از پیش به کلمه و کتاب آراست؛ اکنون که به کارنامه این نویسنده حوزوی نظاره می‌کنیم؛ آثار قرآنی، اهل بیتی، انقلابی و اخلاقی، به ویژه

در قالب مطبوعاتی فراوان یافت می‌شود.

جشنواره رسانه‌ای حضرت ابوذر(ع) بر خود فرض دانست به رسم ادب و ادای احترام به فعالیت استاد محدثی در مطبوعات کثیرالانتشار و میدان جهاد تبیین، نهمین سال خود را به تجلیل از این روزنامه‌نگار دینی و انقلابی بیاراید.

سلامتی، عزت و توفیق روزافزون استاد معظم را در ذیل توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهانیم.