رفتن به محتوای اصلی

طرح رتبه بندی خبرنگاران با جدیت دنبال می شود

1401/05/29

رئیس بسیج رسانه گیلان، با اشاره به حضور خبرنگاران متعهد در گرما و سرما و سختی و آسانی، اضافه کرد: طرح رتبه بندی خبرنگاران با جدیت دنبال می شود.

مهدی پارسا عصر امروز (شنبه، 29 مرداد) در همایش تجلیل از خبرنگاران استان گیلان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با یادآوری نقش و رسالت خبرنگاران، اظهار کرد: خبرنگاران جمهوری اسلامی ایران وظیفه دفاع از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب و کشور که ثمره خون شهداست را دارند.

وی هر روز و هر ساعت و هر ثانیه را متعلق به خبرنگاران دانست و بیان کرد: اگر خبرنگاران لحظه ای نباشند، آن لحظه ثبت و ضبط نمی شود.

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به حضور خبرنگاران متعهد در گرما و سرما و سختی و آسانی، اضافه کرد: قلم شما از حیثیت فکری و فرهنگی کشور و نظام اسلامی حراست می کند و قدرت آفندی دارد.

پارسا، خبرنگاران را زبان گویای قشر مظلوم جامعه دانست و یادآور شد: اگرچه خبرنگاران پیگیر مطالبات مردم هستند، اما در بیان مطالبات و مشکلات خود محجوب بوده و لذا از قانون گذاران می خواهیم رسیدگی به مسائل این قشر کم توقع اما میدانی به ویژه بیمه و معیشت را در دستور کار قرار دهند.

وی ظرفیت صنفی و فنی اصحاب رسانه گیلان را بسیار بالا دانست و اظهار کرد: بدون شک حضور خبرنگاران در دستگاه های اجرایی و واحدهای تولیدی و صنعتی تحول بزرگ ایجاد می کند.

رئیس بسیج رسانه گیلان، از پیگیری طرح جامع نظام صنفی رسانه و تدوین نظام مسائل خبرنگاران استان خبر داد و گفت: طرح رتبه بندی خبرنگاران با جدیت دنبال می شود.