رفتن به محتوای اصلی

اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد

1402/11/04

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان، نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان در تاریخ سوم بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور سردار فقیری معاون محترم هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان در قالب‌ های، گزارش تحلیلی و تحقیقی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی و انیمیشن برگزار شد.

محورهای این دوره جشنواره شامل اشتغال آفرینی، جهاد تبیین، ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی استان، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، عفاف و حجاب، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، ترویج مکتب شهید سلیمانی و معرفی شهدای استان، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی، فرهنگ و مناسبات شهری و اجتماعی، معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و معرفی ظرفیت‌های ورزش با محوریت امیدآفرینی و نشاط جوانان بود.

نهمین جشنواره ابوذر سیستان و بلوچستان با معرفی افراد منتخب هر بخش و تقدیر از برگزیده‌ها به کار خود پایان داد ،  ۳۲ برگزیده در قالب های ذکر شده انتخاب شدند و از آنها تجلیل شد .