رفتن به محتوای اصلی

پویش «روایان قدس» توسط بسیج رسانه راه‌اندازی شد

1403/01/15

رییس سازمان بسیج رسانه گفت: این سازمان با هدف روایتگری صحیح از راهپیمایی جهانی روز قدس به عنوان یک حرکت بزرگ مردمی اقدام به راه‌اندازی پویش «روایان قدس» کرده است.

به خبرگزاری بسیج رسانه، مرتضی کارآموزیان اظهار کرد: امروز مردم بی‌دفاع غزه به نماد مظلومیت در جهان تبدیل شده‌اند و صهونیست‌ها با تمام شقاوت و شرارت به نسل‌کشی در این منطقه می‌پزدازند تا این ندای مظلومیت را خاموش کنند.

وی بیان کرد: اهالی رسانه در این راستا رسالت خاصی دارند تا با پرداختن به مظلومیت ملت فلسطین بتوانند حقانیت انتفاضه و حمایت‌های ملت جهان اسلام از مبارزات محور مقاومت را انجام دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: یکی از نمادهای حمایت مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی جهانی روز قدس به عنوان یادگار داهیانه و مدبرانه پیر جماران است که نقش مؤثری در رساندن پیام مقاومت فلسطین به جهانیان دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خاطرنشان کرد: در این راستا سازمان بسیج رسانه به مناسبت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از آرمان فلسطین و با هدف روایتگری صحیح این حرکت بزرگ مردمی اقدام به راه‌اندازی پویش «روایان قدس» کرده است.

وی گفت: در این راستا اهالی رسانه با ارائه تولیدات رسانه‌ای در قالب خبر، گزارش و مقاله‌های تحلیلی و روایتگری به ارائه چهره واقعی حماسه روز قدس می‌پردازند.

کارآموزیان متذکر شد: خبرنگاران، عکاسان و روزنامه‌نگاران و دیگر اهالی مطبوعات برای شرکت در این پویش می‌توانند تولیدات رسانه‌ای خود را با هشتگ #راویان_قدس منتشر کنند.