رفتن به محتوای اصلی

خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند

1402/11/04

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند چرا که کار شما به مراتب سخت‌تر از زمان هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان ، سردار عوضعلی فقیری امروز در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زاهدان، بیان کرد: باتوجه‌به هدف جشنواره ابوذر و بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند» شما در خط مقدم قرار دارید. چرا که هم تصمیم‌گیرنده و هم مجری هستید، امروز خط و خطوط دشمن شناخته شده نیست، کار شما سخت‌تر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: سیستان و بلوچستان یکی از بزرگ‌ترین استان‌های کشور است که از لحاظ سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در کشور اثرگذار بوده؛ بنابراین به‌عنوان یک رسانه باید زمینه‌ای فراهم کنید تا آگاه‌سازی، شبکه‌سازی و ارائه محصولات تأثیرگذار در جامعه داشته باشید که لازمه این کار ارتباط محکم با بدنه جامعه است. 

وی ادامه داد: باید با مردم بود و مطالبات آنها را پیگیری و فرهنگ آنان را شناخت، علاوه‌برآن با سازمان‌ها و ارگان‌ها ارتباط برقرار کنید تا مشکلات مطرح و برطرف شوند. 

وی تأکید کرد: مطالعه و آگاهی نسبت به سوژه‌ها بسیار مهم است، باید برای رسانه‌ها دوره‌ها و کارگاه‌های ویژه و تخصصی برگزار کرد. 

سردار فقیری در پایان افزود : زیرساخت‌های فرهنگی، تشخیص اولویت‌های مهم، بی‌توجهی به مسائل قومی و مذهبی، بازی‌نکردن در میدان دشمن و فعال‌بودن در سطح ملی از نکاتی است که باید مدنظر قرار گیرد، همچنین باید در جهت توانمندسازی اقتصادی برای رسانه‌ها اقداماتی در دستور کار قرار گیرد.