رفتن به محتوای اصلی

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دشمنان نظام را مأیوس می‌کند

1402/10/21

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای ادامه توطئه مأیوس می‌کند.

بهمن سپهوند روز پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه لرستان بمناسبت روز بسیج رسانه اظهار کرد: امروز مهمترین موضوع کشور بحث انتخابات می‌باشد، چرا که این رویداد مهم و دارای اهمیت همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های جهان متفاوت و مردمی بودن آنرا متمایز کرده است ، بر این اساس مشارکت حداکثری برنامه و اقدامات و راهبردهای دشمن را نقش بر آب می‌کند.

معاون سپاه لرستان ادامه داد: سال‌های گذشته اگر توانسته‌ایم راهبرد دشمن را خنثی کنیم به دلیل مشارکت مردم در انتخابات بوده است، اما دشمنان نظام اسلامی همواره به دنبال کم اهمیت جلوه دادن این رویداد مهم می‌باشند.

سپهوند بیان کرد: بسیاری از کشورهای منطقه و دشمنان به برگزاری انتخابات در ایران چشم دوخته اند، فعالیت رسانه های معاند برای انتخابات زودتر از موعد شروع شده اما مردم باید هوشیار و با مشارکت خود پایبندی به نظام را ثابت کنند.

وی یادآور شد: اکنون با یک جنگ عظیم شناختی مواجه هستیم، هدف دشمن ایجاد فاصله بین مردم است و حضور حداکثری در انتخابات ضربه‌ای محکم بر پیکره رسانه‌های آنان است.

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان اضافه کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی امنیت انتخابات است که در این راستا جریان‌های سیاسی ، هیات‌های اجرایی و نظارت باید مراقب باشند، چرا که دشمنان به دنبال زیر سوال بردن سلامت انتخابات هستند.

سپهوند گفت: مردم آزادانه می‌توانند به هر فرد با هر گرایش سیاسی رای دهند باید تلاش کنیم افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات را در اولویت قرار دهیم، چراکه دشمنان دست به هر کاری می‌زنند تا این مشارکت کاهش یابد.

وی افزود: مدیران باید به فکر معیشت و اقتصاد مردم نیز باشند ، چرا که اقدامات دشمن در تحریم‌های اقتصادی مردم را تحت فشار قرار داده است، در این راستا نقش رسانه‌ها تاثیرگذار و نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند.