رفتن به محتوای اصلی

مسوول بسیج رسانه مازندران:محور مقاومت برابر وحشی های کروات زده ایستاده و زنده است

1402/10/17

ساری- مسوول بسیج رسانه مازندران با تسلیت حادثه تروریستی و کوردلانه کرمان گفت: محور مقاومت با حمایت مردم برابر وحشی های کروات زده ایستاده و زنده است.

عبدالمهدی حق شناس شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه دشمن انتقام شکست‌هایش در محور مقاومت را از مردم عادی می‌گیرد، اظهار کرد: محور مقاومت با حمایت و کمک مردم در برابر وحشی‌های کروات زده ایستاده و زنده است و دشمن به دنبال انتقام از مردم است.

وی شهادت 89 نفر از زائران شهید سلیمانی را نشانه هدف درست و بزرگی وی برشمرد و گفت: دشمنان اسلام هنوز کینه حاج قاسم را به دل دارند و شکست‌های سنگین آنها در محور مقاومت و نبرد غزه موجب شده تا از مردم که حامیان اصلی محور مقاومت هستند انتقام بگیرند.

مسؤول بسیج رسانه مازندران ضمن محکومیت جنایت تروریستی کرمان، گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و نوکران پست فطرتشان وقتی دیدند که نمی‌توانند جلوی شکست‌های مفتضحانه خود را در عرصه رسانه‌ای و جهانی بگیرند مانند غزه انتقام شکست‌هایشان را از مردم، کودکان و زنان می‌گیرند.

حق شناس گفت: در برابر چنین جنایت ضد انسانی و ضد بشری همکاران رسانه‌ای نباید سکوت کنند و به تبیین درست عوامل و دلایل این حادثه تروریستی بپردازند تا افکار جهانی متوجه دخیل بودن آمریکایی‌ها و صهیونیست‌های جنایتکار کودک کش در این ترور شوند.