رفتن به محتوای اصلی

پرچمداری گیلانیان در مقابله با فتنه

1402/10/18

سرهنگ مهدی پارسا رئیس سازمان بسیج رسانه استان  گیلان با اشاره به پرچمداری مردم گیلان در مقابله با فتنه ۸ دی ماه ۸۸ گفت: حماسه هشتم و نهم  دی ماه روز بصیرت و دشمن شناسی مردم ایران 
و نماد پیشتازی مردم گیلان در مقابله با نفوذ است.

 سرهنگ مهدی پارسا رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با گرامیداشت هشتم و نهم دی ماه روز بصیرت و پرچمداری گیلانیان در تاریخ زرین انقلاب و مقابله با فتنه اظهار کرد: حماسه مردم گیلان در هشتم دی ماه نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ آرمان‌های انقلاب ایستاده و با اقتدار اعلام کردند که برای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران در هشتم و نهم دی ماه پشتیبانی خود از ولایت فقیه در عصر غیبت را به رخ جهانیان کشاندند، گفت: میثاق امت با ولایت یکی از ماندگارترین حرکت‌های حماسی مردم ایران اسلامی بود که گیلانیان در این عرصه نیز پیشتازی خود را در تاریخ ثبت کردند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان گیلان حماسه نهم دی ماه را روز بصیرت و دشمن شناسی مردم ایران عنوان کرد و ادامه داد: در حماسه ۸ دی در گیلان و ۹ دی ۱۳۸۸ مردم با بصیرت گیلان و ایران اسلامی با حضور با شکوه خود قیام به پا کردند و از خیمه امام حسین (ع) و حریم اهل بیت (ع) دفاع کردند.

وی با تاکید بر نقش رسانه در تبیین تحریف و دشمنی بدخواهان نظام در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: اصحاب رسانه با قلم‌ها و نگاه روشنگر خود علاوه بر زنده نگاه داشتن وقایع بزرگ تاریخ ایران اسلامی و گیلان سربلند که از گذشته‌های دور در عرصه‌های مختلف درخشان بودند، با بیان حقیقت و روایت درست از وقایع تاریخی، خواب خیالی دشمن مبنی بر آسیب به انقلاب اسلامی را به کابوسی ابدی تبدیل می‌کنند.

پارسا با اشاره به اهمیت روایت حضور گیلانیان در عرصه‌های مختلف تاریخی اضافه کرد: پیشتازی گیلان در جبهه مقابله با فتنه سال ۸۸ سبب شد تا یوم الله هشتم دی به نام مردم بصیر دیار میرزا کوچک جنگلی رقم بخورد و این‌گونه مردم بصیر استان در این آزمون بزرگ نیز ممتاز شدند.

وی با تاکید بر پررنگ نگاه داشتن حضور به هنگام مردم گیلان در هشتم دی ماه ١٣٨٨ در رسانه‌ها گفت: اصحاب رسانه با قلم‌ها و روشنگری‌های خود این واقعه بزرگ و بی نظیر مردم گیلان را با روایت حضور زنده نگه می‌دارند.

انتهای پیام/