رفتن به محتوای اصلی

‌رشد ۴۶ درصدی آثار دریافتی در دبیرخانه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر سیستان و بلوچستان

1402/11/04

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان ، مدیر سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان با اشاره به افزایش سطح کیفی جشنواره رسانه‌ای ابوذر، گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ابوذر این استان، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴۶ درصد رشد داشت.

پوریا یاسینی، افزود: قالب آثار جشنواره امسال شامل گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و پادکست بود که هزار و ۳۶۹ اثر به دبیرخانه استانی رسید و این میزان، نسبت به سال گذشته با ۴۶ درصد افزایش روبرو بوده است.

وی ادامه داد: اردوی راهیان پیشرفت فرصتی برای آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب بویژه در سیستان و بلوچستان است که امسال این اردو برگزار و خبرنگاران ، روایت‌گر پیشرفت‌های استان شدند.

مدیر بسیج رسانه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امسال، همدلی و هم افزایی بین رسانه‌ها در استان بی‌سابقه بود، ادامه داد: سازمان بسیج رسانه از طریق سامانه ناب، حدود ۳۵۰ اصحاب رسانه بسیجی در این استان دارد و فرمانداران در زمان انتخابات می‌توانند از ظرفیت آنان و رسانه‌ها برای روشنگری استفاده کنند.

وی اظهار کرد: «اتاق شیشه‌ای» برنامه دیگر بسیج رسانه سیستان و بلوچستان است که در آن ، بین مدیران و مردم مانعی وجود ندارد و مطالبات پیگیری می‌شود، در قالب این برنامه پس از برگزاری هر نشست، طبق اعلام زمان‌بندی که از جانب مسؤولان برای حل معضلات مطرح شده، در جلسه مطرح و پس از موعد مقرر با حضور اصحاب رسانه برای پیگیری نتیجه سراغ مسؤولان خواهیم رفت و به عبارتی گزارش پیشرفت وعده‌ها به صورت ماهیانه رصد می‌شود تا منتج به نتیجه نهایی شود.