رفتن به محتوای اصلی

سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه

1402/11/04

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: اعتماد، امید و رضایت سه متغیر در سیستان و بلوچستان است که رشد رو به مطلوب داشته و رسانه‌ها باید بیشتر در این زمینه فعالیت کرده و اثرگذار باشند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان ، رضا شریفی امروز در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: سیستان و بلوچستان به لحاظ سخت افزاری و نرم‌افزاری در مسیر توسعه قرار گرفته اما به لحاظ نرم‌افزاری عقب ماندگی‌هایی داریم که باعث شد یک کارت زرد از رهبر معظم انقلاب دریافت کنیم.

وی بیان کرد: در حوزه سخت‌افزاری هر میزان کار در تمامی حوزه‌ها انجام دهیم که از ضروریات است اگر پیوست رسانه‌ای و اجتماعی نداشته باشد در ذهن مردم جای نمی‌گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: دهه ۸۰ در این استان درگیر ناامنی شدیم که منجر به عقب ماندگی در اجرای مصوبات رهبر معظم انقلاب شد، اکنون نیز که این استان خیز توسعه برداشته اما با ناامنی‌هایی روبروست با این تفاوت که دیگر در دام و توطئه دشمنان نخواهیم افتاد.

وی گفت: تیم رسانه سیستان و بلوچستان قوی بوده، این خطه پهناور با قابلیت‌های بی‌نظیر در بحران‌ها اثرگذار بوده، انتظار این است نقد منصفانه و سازنده داشته باشید و استقلال و بی‌طرفی خود را حفظ کنید.

شریفی تاکید کرد: در مسیر انتخابات هیچ انحرافی را پذیرا نیستیم، اگر مسوول یا فرمانداری در هر رده‌ای ، از طیف و گروه خاصی حمایت کرد بدون تعارف حذف خواهد شد چرا که رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت چهار رکن اولویت اصلی در انتخابات است، در چهارچوب قانون از تمامی کاندیداها حمایت می‌کنیم تا مشارکت حداکثری را به دنبال داشته باشیم.

وی اظهار کرد: اعتماد، امید و رضایت سه متغیر در سیستان و بلوچستان است که رشد رو به مطلوب داشته، اقبال مردم به خبرگزاری‌های استانی افزایش پیدا کرده و باید این منطقه را با هم بسازیم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در پنج سال آینده چهره این استان از لحاظ زیرساختی، سخت افزاری و نرم‌افزاری تغییر خواهد کرد چرا که سه اولویت انسجام اجتماعی، کادرسازی و تغییر چهره استان در اولویت کاری قرار دارد.